TOP 10

MARKETINGOVÝCH AUTOMATIZACÍ

Stáhněte si online brožuru s nejpoužívanějšími scénáři marketingových automatizací a získejte inspiraci, jak můžete posunout svůj e-mailing na další úroveň. 

Posílejte zákazníkům jen to, co chtějí a to ve chvíli, kdy to chtějí. 

Eshopům generuje e-mailing největší část obratu. Klasické newslettery z tohoto balíku generují jen 15 %. Největší podíl na úspěchu mají automatizované kampaně, které reagují na chování zákazníků v reálném čase a které dokáží propojit e-mail s dalšími marketingovými kanály.

Scénáře v brožuře

1. Svátek / narozeniny / výročí
2. Opuštěný košík 
3. Uvítací scénář
4. Scénář po nákupu
5. Prodej kurzu 
6. Webinář
7. Budování vztahu s potenciálními klienty (B2B)
8. Reaktivační kampaň
9. Up-sell a Cross-sell
10. Zpětná vazba

Ukázka automatizačního scénáře

PDF TOP 10 scénářů 

Kdo stojí za brožurou? 

Spojili jsme síly, abysme vybrali ty "nej" scénáře, se kterými jsme se u klientů setkali a které mají široké uplatnění ve většině oborů. 

SmartEmailing, který přišel na trh v roce 2010, je česká služba pro kompletní správu e-mail marketingu. Díky vlastnímu odesílacímu modulu patří k nástrojům s nejlepší doručitelností v ČR a na Slovensku. V roce 2019 zahájil transformaci ve službu marketingové automatizace pro dokonalé cílení a personalizaci, díky které zefektivnily zákaznickou komunikaci firmy jako ESET, TV Nova, Zásilkovna, Vivantis, Innogy a další.

Marketingová agentura Včeliště pomáhá od roku 2012 firmám a projektům dělat dlouhodobý obsahový marketing a proměňovat ho v konkurenční výhodu. Mezi její klienty patřily takové firmy jako Komerční banka, ERA reality, SupportBox nebo AXA. Pravidelně pořádá školení a vydává publikace ze světa obsahového marketingu.

Brožuru TOP 10 automatizací už využívá:  0 firem